DE-MI PROMET doo je privatna kompanija osnovana 1996. godine. Uprava i skladište kompanije nalaze se u Banjoj Luci, Bosna i Hercegovina. Kompanija je više od 24 godine tržišni lider u Bosni i Hercegovini i uspješno odgovara na zahtjeve tržišta nudeći svojim kupcima najširi asortiman proizvoda. Danas smo vodeća kompanija u regiji s timom od 180 ljudi.

Osnovna djelatnost kompanije DE-MI PROMET doo je distribucija rezervnih dijelova za osobna vozila renomiranih europskih proizvođača automobila.

DE-MI PROMET je jedina kompanija u regiji koja u svom asortimanu nudi mehaničke, karoserijske dijelove, ulja i maziva te alate, što nam daje mogućnost da odgovorimo na zahtjeve tržišta i svojim kupcima ponudimo najširi asortiman proizvoda.

Stručni tim DE-MI PROMET-a posvećen je opskrbi tržišta najkvalitetnijim rezervnim dijelovima za osobna vozila u cilju poboljšanja sigurnosti u prometu i dugovječnosti vozila.

Misija naše kompanije je osigurati najviše standarde kvalitete u distribuciji autodijelova i pružiti kupcima najveću vrijednost za novac. Uz kontinuirano praćenje tržišta, široku mrežu poslovnica i izravnu nabavu dijelova od svjetski poznatih proizvođača autodijelova, svakodnevno pomičemo brojke iz ionako širokog asortimana.

Naša vizija je biti sinonim za kompaniju koja svakim danom postavlja sve više standarde, stvara nove trendove i s vremenom zadovoljava želje i najzahtjevnijih kupaca.

Cilj nam je pomicati granice, povezati najpoznatije europske i svjetske proizvođače autodijelova s ​​krajnjim kupcima koji traže kvalitetu po pristupačnim cijenama i brz odgovor na njihove zahtjeve.

S nekoliko milijuna prodanih rezervnih dijelova u posljednjih deset godina, DE-MI PROMET doo ne samo da je visoko cijenjen, već je i najveća kompanija ovog tipa u regiji. DE-MI PROMET je također sinonim za financijsku pouzdanost i stabilnost. A to najbolje znaju svi koji su poslovali s DE-MI PROMET-om.
Očuvanje odnosa s kupcima i dobavljačima, kao i njihovo unapređenje, preduvjet su za stalno poboljšanje kvalitete u zadovoljavanju potreba tržišta te uspješan rast i razvoj kompanije u budućnosti.